woensdag 11 juni 2014

Columniste met royale cup: 'Ik draag een bikini omdat ik dat wil'

De Amerikaanse columniste Karen Mangiacotti is helemaal klaar met hoe een perfecte vrouw eruit moet zien. Ze besloot daarom in haar laatste column 'Ik draag een bikini omdat... F*ck You' zes redenen te geven waarom zij, als 43-jarige moeder met maat 40 en een royale cupmaat, zich goed voelt in een bikini.


Karen beschrijft op de website vanThe Huffington Post hoe haar ex-man uitspraken deed als 'ze zouden geen bikini's moeten maken voor vrouwen die niet in maat 36 passen'. De columniste heeft nooit maat 36 gehad nadat ze 8 jaar was en dus was de uitspraak aan het zere been. De eerste reden om te stralen in bikini: 'I don't give a sh*t'.

'Mijn buik verdient het'
Daarnaast somt Karen op dat ze een bikinilijf heeft, simpelweg omdat ze erin past, het dichter bij naaktheid komt en haar buik het verdient. Bovendien heeft ze dochters die ze wil laten zien dat elke vrouw goed in haar vel moet zitten. 'Ik wil een vrouw zijn die langs het zwembad zit en niet alles wegmoffelt, omdat het als ongeschikt zou worden beschouwd.'

De laatste reden voor het schrijven van het stuk is Karens man. Hij ziet haar graag in een bikini.

Onder het artikel ontvangt Karen positieve reacties. 'Het is het beste stuk over het perfecte vrouwbeeld dat ik ooit heb gelezen', meldt Lisa. Ashley dankt de columniste. 'Meiden, wees comfortabel met je lijf. Als anderen er niets aan vinden, dan moeten ze niet kijken', klinkt het.

bron: www.ad.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten