dinsdag 12 juli 2011

De geur van je vagina in een flesje


vulva_originalErvaren verleidsters weten het al eeuwen. Tip na het baden even een klein beetje van je vaginavocht achter je oren en de mannen zullen niet meer van je af te slaan zijn. Een slimme jongen rook zijn kansen……..
Onder de naam ‘Vulva Original’ heeft het Duitse bedrijf Vivaeros een geurlijn op de markt.
“Geur wordt onderschat”, zo laat parfumproducent Guido Lenssen weten in tijdschrift VICE. “Als ik bij mijn vrouw ben, ruik ik het liefst haar lichaamsgeur, niet een parfum. De intimiteit die erin schuilt is belangrijk. Op de erotische markt kun je miljoenen seksspeeltjes kopen maar het draait allemaal om zien of horen. Ik wilde daar ruiken aantoevoegen.”

Vulva Original is een combinatie van ingrediĆ«nten. “We hebben monsters geprobeerd van tal van vrouwen”, aldus Lenssen. “We hebben niet de geur van gebruikt van een sportster die net een marathon had gelopen ofzo, maar ik kan je vertellen dat het een mix is van urine, zweet en vrouwelijke opwinding.”
Een vleugje vulva achter je oren? Dames: een goedkopere versie hebt u zelf natuurlijk in huis!

bron: seks.blog.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten